Coming 2 America!😂😂😂with Karlous Miller Clayton English Ronnie Jordan and Friends!

  Դիտումներ 479,595

The 85 South Comedy Show

Ամիս առաջ

Ol boy is on Coming 2 America and pulled up to talk with Karlous Miller, Clayton English and Ronnie Jordan to explain why he didn't call them to let him know he was working with Eddie Murphy and them. 😂😂😂
Plus Lous reads fan comments!


#coming2america #85southshow #navvgreene

Hit Our Website for more info: www.85southshow.com/
Get our custom merchandise: 85apparelco.com/
Subscribe To our Channel: bitly.com/85tube
FOLLOW THE CREW
KARLOUS MILLER - karlousm/
DCYOUNGFLY - DcYoungFly1/
CHICO BEAN - OldSchoolFool/
Director - JOE T. NEWMAN - www.ayoungplayer.com
Producer CHAD OUBRE - chadoubre
Producer - LANCE CRAYTON - cat_queso
It's Jon - holaj_o_n

Մեկնաբանություններ
Keita
Keita Ամիս առաջ
Proud of Navv
Lori Johnson
Lori Johnson Ամիս առաջ
Lous you handle this situation like a boy not like a King
Elizabeth Taylor
Elizabeth Taylor Ամիս առաջ
Yessss! I got lit as hell when I saw him in the movie 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾
Ceylon Burnside
Ceylon Burnside Ամիս առաջ
My first time seeing navv is when he did the migos joe budden skit 🤣
Zack Antersijn
Zack Antersijn Ամիս առաջ
I finally got to see the Mental health commercial
E Smith
E Smith Ամիս առաջ
@Pop Steam 😂😂
Breigh-Ann
Breigh-Ann Օր առաջ
Bruh I keep going back on this episode when karlous was imitating fans of Michael Jackson saying “ Michael cristo” lmao. Michael fans crying and passing out like they did was so wild to me.
Anthony Turner
Anthony Turner 2 օր առաջ
The guys will fuck up, the guys will fall, the guys will forgive, and the guys will fall back. 85%
LA'Chi Naze
LA'Chi Naze 4 օր առաջ
You know he a threat cause karlous said and friends in stead of saying Navv.. Lol. Karlous had his women spell in this episode
LA'Chi Naze
LA'Chi Naze 4 օր առաջ
I hope Navv shine so Hard over karlous for this one..
Jay Houston
Jay Houston 5 օր առաջ
I for one enjoyed the movie! Love black anything! And congratulations young brutha! 🎉🎊🙏💪✊🏼
robert waterford
robert waterford 5 օր առաջ
Karlous is "IF Hits Blunt" was a person in real life tho....
robert waterford
robert waterford 5 օր առաջ
Im just prayin yall bring Kevin Gates innat mf man pleaseeeeeeeeeee bruh shout out Nav doe funny AF
EZT
EZT 5 օր առաջ
OMG. Roasted Navv for 2hrs. That movie was coo tho. Props to Navv for gettin on.
cameron.worlddd
cameron.worlddd 7 օր առաջ
37:51😂😂😂😂😂”MICHAAAEEELL”
Jarmaine Hughes
Jarmaine Hughes 7 օր առաջ
This shit need more views lol 😂💯
Michael Norman
Michael Norman 8 օր առաջ
Bro when yall gone fire that nigga with that dumbass laugh that shit throw off the whole mood of the video
Free Top
Free Top 9 օր առաջ
Mmg
Khalil Jenkins
Khalil Jenkins 10 օր առաջ
36:00-39:30 MICHAELLLLLLLL 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Johnathan Quinones
Johnathan Quinones 10 օր առաջ
31:32 Ronnie pointing at los was mad childish 😂 😂
Lrd Bane
Lrd Bane 10 օր առաջ
The Weeknd is the greatest
Brian C.
Brian C. 11 օր առաջ
The regular pisces locally double because afterthought july escape an a conscious syrup. silly, married hardboard
C. LYONS // CONCRETE DRAGON
C. LYONS // CONCRETE DRAGON 11 օր առաջ
This one of my favorite eps
Chad Walker
Chad Walker 11 օր առաջ
Nikka put and friends n title fr 😁😁
Thatboyreko
Thatboyreko 11 օր առաջ
Y
Kevin Ray
Kevin Ray 12 օր առաջ
Mang y'all men of comedy need to bring the 85 show out to the South West. ABQ NM. Watching y'all makes me miss home. I from Greensboro NC. Comedy zone. Chico Bean Karlos never mind that white woman rant I'm white and i f#cks with'd it 85: South show the long way. Laugh's have to color barriers it's all good if you can't laugh at ya own race or find humor The worlds gone to hell in a hand basket. Much love stay safe keep the jokes coming. I love this shit here much respect .
Engelbert Rottman
Engelbert Rottman 12 օր առաջ
The nifty recess individually deliver because pants aditionally phone throughout a jittery bomb. homeless, high-pitched fork
Baxon Bacon
Baxon Bacon 13 օր առաջ
Dammmmmmmmn nav
Dear Josie B
Dear Josie B 14 օր առաջ
MICHAEL!!! 🤣🤣🤣🤣wtf, lorddd Lous 😂😂
BlinkyBlink DC
BlinkyBlink DC 15 օր առաջ
Los have me dying about Micheal Jackson fans , “ Micheal Crystal 🤣😂🤣😂🤣😂 kiss the baby 👶😂😂
Ness Thomas
Ness Thomas 16 օր առաջ
yo the Michael Jackson part had me rollin😂😂😂
T-WHITE
T-WHITE 17 օր առաջ
BLESSINGS TO THE 85 SOUTH SHOW
whyydee
whyydee 17 օր առաջ
As a JBP watcher I always cringe when I see the ads on here
Keyon Sessions
Keyon Sessions 17 օր առաջ
Clayton looking like a whole firefighter wit that mustache 😂🤣😂
mychaelbrasley
mychaelbrasley 17 օր առաջ
This pod cast is for people that get drunk and drink hot dog water
meosha hunt
meosha hunt 18 օր առաջ
Congrats to Navv man. He on the come up 🥰🎊
notesman
notesman 18 օր առաջ
That’s fucked up still nav
BriLachele
BriLachele 20 օր առաջ
This was a bad episode for Nav 😭🥴
UhMillie UhMillie
UhMillie UhMillie 20 օր առաջ
I figured it out, nav sounds like how eazy-e rap.. He be just a few syllables away from sayin "Cruisin down da street in my 64" 💀💀💀..
UhMillie UhMillie
UhMillie UhMillie 20 օր առաջ
S/o to him tho, big moves 💪🏾💯❗️
S.
S. 20 օր առաջ
I ain’t seen Nav in the movie? What character did he play?
AkamapStreet
AkamapStreet 21 օր առաջ
@47:00 YEAH, WE HERE!!! Cambodia!
Del Washington
Del Washington 21 օր առաջ
This my favorite episode.
Keith Randle
Keith Randle 22 օր առաջ
How los gonna be mad he never put nav on wild'n out
Tatyana Kearney
Tatyana Kearney 22 օր առաջ
Clayton high as hell🤣🤣🤣
Preacher T
Preacher T 22 օր առաջ
🤏click for truth. Believe on Jesus to be saved!
Chase D. Garrett
Chase D. Garrett 23 օր առաջ
This was one of the funniest episodes I’ve seen in awhile 😂🤣
Trae Pound
Trae Pound 23 օր առաջ
Love y’all show, man y’all are hilarious, keeps me laughing
Mark Allen
Mark Allen 24 օր առաջ
Thats fucked up yall really made it and Friends for Nav in the title of the show
Keauna James
Keauna James 24 օր առաջ
Why I thought that was Rick Ross at first?🤣🤣🤣
Beauty Folse'
Beauty Folse' 24 օր առաջ
Nav trying to have a heartfelt moment while Los is cry-laughing.
Trevon Moses
Trevon Moses 24 օր առաջ
Los tore nav ass up those one of them moments where you feel the real nigga presence like he all over you
Trevon Moses
Trevon Moses 24 օր առաջ
they had bruh crying lmao
Trevon Moses
Trevon Moses 24 օր առաջ
los a G for keeping it professional but that is fucked up what nav did. like how i plug you into this shit then you get a play and just leave me behind? that’s fucked up, then come back around after yo big move like youan do nun wrong. it’s all love though but that was wrong by nav
stshmny
stshmny 24 օր առաջ
Man they should've put these Navv faces on that mental health commercial.
Noria Coney
Noria Coney 24 օր առաջ
🤣🤣🤣🤣🤣❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ben Willis
Ben Willis 25 օր առաջ
Just tried to watch this at work 😂😂 bruh I had to cut it off 3 mins in I was laughing too hard
Ms. Lady P
Ms. Lady P 25 օր առաջ
Could we get one of Philly's finest on the show... Gillie and Wallo??
CJ. Bloomfield
CJ. Bloomfield 25 օր առաջ
What about the fake pussy episode lol
suave the playboy
suave the playboy 25 օր առաջ
Kick him off he not funny at all
Thomas Ford
Thomas Ford 25 օր առաջ
Don't let the weed defeat you lol I'm saying that from now on
Yax
Yax 25 օր առաջ
46:38 I'm the one that wrote the message from Cambodia hahaha. Much love 85 South!
Lin C
Lin C 25 օր առաջ
Joe really enjoyed this one 😂😂😂
YCN Stunna3x
YCN Stunna3x 26 օր առաջ
🤣🤣🤣
LL Weez
LL Weez 26 օր առաջ
All I hear is joe laughing hella hard
M & J Peezy
M & J Peezy 26 օր առաջ
Man I swear Navv is my favorite guest/honorable mention/co-star!!!!!
Tariq Hammonds
Tariq Hammonds 26 օր առաջ
Lous really put here promoting BLUE CHEW😂😂😂
Rexsuly24
Rexsuly24 26 օր առաջ
This man Lous be dropping ash on the floor and shii 😂😂😂
Sylvester Byll
Sylvester Byll 26 օր առաջ
Navv this was your special roast session. You remember when you and Lous roasted the whole 85South backstage crew. Anyway congrats and wish you more success
Mansa Gwo neg
Mansa Gwo neg 27 օր առաջ
nigga apples 😂😂😂😂😂
Nisha Nish
Nisha Nish 27 օր առաջ
Um Clayton?🤔 With this inspector gadget mustache🤣🤣
mustafa mustafa
mustafa mustafa 27 օր առաջ
"Hard work don't always pay off". Lmfaoo.
RequiemOfDemons
RequiemOfDemons 27 օր առաջ
Navv episodes be funny AF
Antonio Ravenell
Antonio Ravenell 27 օր առաջ
Ain’t gone lie I’m bout tired of hearing pennywise laughing every damn video!!🤣🤣
Ronney Hierrezuelo
Ronney Hierrezuelo 27 օր առաջ
Michiaell christoo😭😭😭😭
Nook Nook
Nook Nook 27 օր առաջ
This nigga lous know some shit 👀
SWEAT TV Channel
SWEAT TV Channel 27 օր առաջ
Yo LOS whole time I thought Clayton was manboy from that show snowfall and whole time it’s a whole different person I can’t believe this 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Damion
Damion 28 օր առաջ
😂😂He was serious about the title
Jimmy Walker
Jimmy Walker 28 օր առաջ
2:32 😂😂😂😂
Jimmy Walker
Jimmy Walker 28 օր առաջ
This whole shit 😂😂😂😂
Trey Chambers
Trey Chambers 28 օր առաջ
The strange sleep jelly decide because debtor intraoperatively ask than a violet plantation. unsuitable, green grey grieving pyjama
YCN Stunna3x
YCN Stunna3x 28 օր առաջ
The elites control all forms of entertainment (sports , music, television) pay attention n definitely dint let yo kids watch Disney Cartoon Network, nickoldin nun of dat bs do yo research WAKE UP
SauxeSmitty
SauxeSmitty 28 օր առաջ
I didnt even see Navv ass in coming to America. Where was he at ? Under the water wit Leslie Jones wap ?
YCN Stunna3x
YCN Stunna3x 28 օր առաջ
Lil nas x is being controlled to push their agenda yall so blind to this shit
Chantrell fuller
Chantrell fuller 28 օր առաջ
Diddy suing Sean John😂😂😂🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️I can’t believe me
Chantrell fuller
Chantrell fuller 28 օր առաջ
Who ever is laughing like that in the background is spitting everywhere
Kevin Watson
Kevin Watson 28 օր առաջ
This Was The Weedosiod🥳☝🏾
Kevin Watson
Kevin Watson 28 օր առաջ
This nigga lous roast the hell out of Navv Greene Because he Went down there and shot a whole movie by his self with Eddie Murphy, Arsenio hall, and Rodney Perry and Didn’t mention lous Name Not one time 🤦🏽‍♂️😂😂😂
55olid Hollow
55olid Hollow 28 օր առաջ
They did nav dirty 😂😂 look at the tittle and caption
JayVohn Foster
JayVohn Foster 28 օր առաջ
am-posts.info/list/2pPLrqLR2nuYqqQ/video
Black Excellence
Black Excellence 29 օր առաջ
Bruh that Jerome Bettis story will always be funny “aye bruh we ain’t taking no more pictures” 😭😭😭😩🤣
JC DaPrince
JC DaPrince 29 օր առաջ
S/o to NAV he got roasted the whole show and took it well.. Los I think you big mad at “my guy” 🤣🤣 y’all keep up this great Quality work!! 85%
Jerisse Jones
Jerisse Jones 29 օր առաջ
6:45 “Don’t Jerome Bettis me!” 😂😂😂😂 That story is STILL hilarious!!!!!!!! If you a REAL fan, you know this story!!!!!
#DVINE WIZDOM
#DVINE WIZDOM 29 օր առաջ
Always a pleasure blessings #1000HITTASALUTE
drethatnicca
drethatnicca 29 օր առաջ
Aye yall!!! GET NICK CANNON IN THE TRAP!!!!
drethatnicca
drethatnicca 29 օր առաջ
Aye yall!!! GET NICK CANNON IN THE TRAP!!!!
drethatnicca
drethatnicca 29 օր առաջ
Aye yall!!! GET NICK CANNON IN THE TRAP!!!!
drethatnicca
drethatnicca 29 օր առաջ
Aye yall!!! GET NICK CANNON IN THE TRAP!!!!
drethatnicca
drethatnicca 29 օր առաջ
Aye yall!!! GET NICK CANNON IN THE TRAP!!!!
Wisdom'sFavorite.
Wisdom'sFavorite. 29 օր առաջ
I JUST played that MJ song less than 5 days ago. Hadn't heard it in a decade
Wuapo
Wuapo 29 օր առաջ
“MICHAEL 👐🏽😩” 😂😂😂
Realm Gold
Realm Gold 29 օր առաջ
Congrats brother Navv realtalk
ill will312
ill will312 29 օր առաջ
I love navv
Aaron Johnson
Aaron Johnson 29 օր առաջ
Yeahhhhhh Los 🔥🔥🔥🔥🔥😂😂😂😂😂😂🎯
Shaina Lioness
Shaina Lioness 29 օր առաջ
28:05 That nigga can quote every line from Shrek 1, 2, 3.. 😂😂😂😂
Chris Waites
Chris Waites 29 օր առաջ
Nigga Apple 😂😂😂😂 yo wtf
Navv Greene in the Trap! with Karlous Miller
2:07:03
The 85 South Comedy Show
Դիտումներ 824հզր
Bruce Bruce in the Trap!  w/ DC Young Fly, Karlous Miller and Chico Bean
1:07:29
The 85 South Comedy Show
Դիտումներ 1.2մլն
Հ/Ս «Կորած օրագիրը» (մաս 15)
35:01
Armenian Public TV
Դիտումներ 165հզր
Мот & JONY - Лилии
3:19
RAAVA MUSIC
Դիտումներ 6մլն
The Astrovan Episode w/ DC Young Fly and Karlous Miller
2:00:53
The 85 South Comedy Show
Դիտումներ 1.2մլն
Поездка в Америку (с субтитрами)
1:56:46
😭😭😭Black Jesus in the trap! w/ Karlous Miller
2:07:32
The 85 South Comedy Show
Դիտումներ 838հզր
Dallas Austin in the trap! W/ Karlous Miller & Clayton English
2:51:00
The 85 South Comedy Show
Դիտումներ 788հզր
😂😂😂 Survival Tips  w/ Desi Banks, DC Young Fly & Karlous Miller + Lavar Walker
2:02:25
Top Five - Пятерка Лидеров
1:42:16
YouTube Movies
Դիտումներ
Busta Rhyme's Extinction Level Event w Dc Young Fly Karlous Miller and Chico Bean
2:03:38
Smarts Knowledge Intelligence and Wisdom w/ OMB PEEZY DC Young Fly and Karlous Miller
1:48:25
Հ/Ս «Կորած օրագիրը» (մաս 15)
35:01
Armenian Public TV
Դիտումներ 165հզր
Мот & JONY - Лилии
3:19
RAAVA MUSIC
Դիտումներ 6մլն
Вопрос ребром - Егор Крид
47:06
Gazgolder
Դիտումներ 4.2մլն
Դեպի Ճամբար 2, Սերիա 13 / Depi Chambar 2
30:44
PanArmenian TV
Դիտումներ 490հզր
TwinsFromRussia latest tiktok #shorts
0:59
웃웃TwinsFromRussia
Դիտումներ 106մլն